onsdag den 13. juli 2011

Så er der en unge...

Solsortemor havde forladt reden for at finde føde, så jeg kiggede lige…..
- Jo. - Der var en lille unge, som lå og træk vejret dybt, mens den sov. Uhhh… Det må være koldt at ligge der og vente på sin mors varme og kærlighed.







Margueritten står lige fin og rank. Lige klar til en buket sammen med violfrøstjernen.
– Men jeg vil hellere sidde i haven og nyde dem.












Plukkede lige en håndfuld æbler ned. De skal jo tyndes ud. Overvejer om de kan bruges til æblegele.


Ribsene er næsten klar til at jeg kan lave en omgang ribssorbet og lidt saft, til julerødkålen.


Det bliver vist ikke vejr til at sidde her i dag.

Tror jeg vil kigge på alle de billeder
vi fik fremkaldt i foråret.
De skal vel i system, så manden og jeg kan nyde
billederne af barnebarnet og resten af familien samt en masse oplevelser.

God sommerdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.