onsdag den 23. november 2011

2. julefrokost i år

Hu hej hvor det går....
I dag har jeg været til julefrokost for 2. gang i år. (3. gang hvis jeg tæller den med i januar). Sammen med nogle kollegaer i Herning. Vi piger hyggede os her i eftermiddag med den lille julefrokost. Nej hvor vi snakker….. Vi skulle nu også lige afholde et lille arbejdsmøde.

- I lørdags var vi inde og se Ørkens Sønner og ude at spise bagefter, som julefrokost på min mands arbejde. Ørkens Sønner var rigtig grinagtig. Selv om de en gang imellem er lidt for vulgær efter min smag. 2. akt var bedst blev min mand og jeg enig om.

Nu er det mørkt... Så savner jeg sommeren og haven... Og havestolene, hvor vi sad og nød en kop kaffe over en god snak.
Tror ikke jeg skal have aftensmad i dag…

God aften til dig

Hanne J

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også Ørkenens Sønner er "lidt for meget" ind imellem... De er dygtige og ofte også sjove, og det er okay at de er sjofle EN GANG IMELLEM(!) Men... når alting bevæger sig under bæltestedet og hele tiden, så hopper kæden af for mig...!

    Ja, det bli'r hurtigt mørkt i denne tid, men inden længe begynder dagene atter at blive længere... Tiden går bare alt for hurtigt... sådan helt generelt!

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er fredag hele tiden;-)
    Og det bliver dejligt at det vender.... Der er kun en lille måned, så går det fremad igen ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.