fredag den 6. januar 2012

Weekendhumør 9 med pil opad

Hver dag, når jeg kører på arbejde, hører jeg P3. Om fredagen kan man give sit weekendhumør karakter. Skalaen går op til 10… Derfor overskriften.

Weekend… Jubiiiii. Den har jeg glædet mig til….. Synes det har været hårdt at komme i gang efter nytår.

I weekenden skal jeg vaske vinduer, så vi kan se solen. Vaske duge (vores vaskemaskine gik i stykker mellem jul og nytår) sove længe og bare hygge med min kære mand.

Og på søndag skal der komme en del sol, har jeg læst… så kan jeg nyde vinduerne….  Og gå en god tur i skoven eller rundt om søen.

God weekend til jer.

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne!
    Rigtig god weekend til dig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Margith

    Du ønskes også en rigtig god weekend.

    :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.