onsdag den 2. maj 2012

Jeg er lidt stolt

Græsset var knæhøjt i haven (okay, bare højt) Så jeg bestemte mig for at jeg da lige ville tage plæneklipperen og slå græsset inden manden kom hjem.


Plæneklipperen kom frem fra skuret. Der var intet batteri i. Pokkers!!
Nå. – Men jeg havde set det var sat til opladning i baggangen. Så fik det sat på plæneklipperen.  
– Men nej. Ingen liv. Så måtte se om jeg kunne finde ud af at komme benzin på…..
Det har jeg ikke prøvet før. Men det gik fint.

Så nu skulle den starte…… Men nej. Havde jeg stillet startknappen forkert…. Nej…. Så kom jeg i tanke om at jeg skulle trykke på en knap 2 gange, for at kunne starte.

Det gjorde jeg…. Så drejede jeg nøglen og den startede…. Fedt. – Så jeg klippede lige græsset inden manden kom hjem.
Og jo. Han blev overrasket og vist også lidt stolt af mig.

Vi har (havde) de fineste bellisblomster i græsset. Nu er der kun få tilbage.

God aften til jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.