tirsdag den 5. juni 2012

Ingen forskel her

Jeg ville ønske, at jeg har fået skrevet ned, hvad Bellisfrøet havde fået af sjove ting og sager.
Jeg har lige fået leveret Giraffen Sophie til Silkepigen. Sådan en fik storsøster og hun var meget glad for den.

Sophie en giraf fra 1961. Den er perfekt til små hænder. Giftfri, så børn kan bare gumle løs på den.
Giraffen på 18 cm, var ellers trukket frivillig tilbage til helt små babyer. Men designet er nu ændret og overholder nu standarden. Det nye design kan kendes på at et batch nummer som er påført giraffens ene forben.
Jeg synes, det er et stykke fantastisk legetøj.
Jeg bestilte giraffen hos naturebaby.dk Og der smuttede da også lige et par andre ting i indkøbskurven. Bl.a. fandt jeg nogle sunde balloner, som er testet fri for PVC og phthalater.
- Og det tror jeg så på. Men jeg håber på, at Bellisfrøet vil få noget glæde ud af, at lege med ballonerne.



Skal have fundet en sjov sparegris til Silkepigen, ja, det fik storsøster også… Og hundred andre ting, som jeg ikke lige kan huske.
God sommeraften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.