fredag den 4. januar 2013

Vesterhav kom nu og blæs mig i gang….

Først vil jeg ønske jer alle

Et rigtig godt nytår


De seneste år har vi været ved Vesterhavet, nytårsdag og i år var ingen undtagelse… Ud at kigge, ud over havet, mærke blæsten og i år skinnede solen. Det var det smukkeste vejr.

Manden i huset, sagde: Det er ved at lade op til min fødselsdag i morgen.
- Og han havde ret. Det var solskin på hans fødselsdag i onsdags.


Vores skygger
Mens jeg skrev dette indlæg, lyttede jeg til ”Hjertestarter” af Nephew. Jeg synes det er en fantastisk sang og melodi.
- Det er sådan, jeg har det når, jeg er ved Vesterhavet. "Jeg bliver blæst i gang".


Hold op, det er hårdt at komme igang på arbejde efter juleferien. Godt det er weekend.

God weekend til jer. 

1 kommentar:

  1. Skønne billeder! Jeg kan også lide Vesterhavet, når der er solskin ;o) Og ja, det er så svært at komme i gang efter ferien... ;o) God weekend til dig! :o)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.