torsdag den 28. februar 2013

Jeg glæder mig

På søndag skal vi på Gl. Skovridergård og spise deres skovtursfrokost. Vi var der, nu også for en måned siden. Men det var så lækkert, at vi bare må afsted igen.


Et rigtig fint ta´selv bord.


Cremede marinerede sild med en dejlig hjemmerørt karrysalat. Uhmmmm.


Dejlige store rejer med citron. Mums….


En lækker bønnesalat af sprøde bønner med cashewnødder.


Romainesalat med mormordressing.

En dejlig cremet (flødelegeret) sellerisuppe var en af de varme retter, sammen med en rød oksefilet, og spaghetti med store tigerrejer stegt med hvidløg. Synes dog der var ærligt at det ikke var frisk pasta i stedet for, men det smagte dejligt.


Dejlige cremede oste med hjemmebagte kiks (der var nu også almindelige kiks) og masser af dejlig frisk frugt.


Vi var dejlige mætte efter vi havde spist den dejlige mad. Ja. Selv dagen efter gik jeg rundt med et saligt smil ved tanken om den dejlige mad.

Så jeg glæder mig til på søndag, hvor vi skal spise frokost med min svoger og hans kone.
God weekend til jer.

1 kommentar:

  1. åååhhh... nu er der savl i mit tastatur og tunge-slæbe-spor på min skærm... det er da nogen utrolig flotte og appetitvækkende billdeder, du disker op med...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.