onsdag den 29. maj 2013

Overraskelse

I går, da jeg skulle se efter post, lå der en pakke til mig.

Først tænkte jeg: - Jeg har da ikke bestilt noget... Hvad pokker er det for noget?

Afsenderen var Landbrug og Fødevarer... Men det forbandt jeg ikke lige med noget.

Inden i pakken lå bogen: Omtanke i store gryder.

Mærkelig tænkte jeg. Det var jo den bog, som jeg havde ønsket mig:-) Men hvad var det lige for noget.

- Så faldt femøren.... Jeg var med i en konkurrence om bogen.
 
Og jeg havde vundet.

Jeg plejer aldrig at vinde.... Så jeg blev vildt glad!

Her er lidt billeder af bogen. Masser af fine billeder...

- En ting skal du vide, hvis du ønsker bogen.
Den er til storkøkkener. 9 kg Nutella er lidt af en opskrift. Så nogle af opskrifterne skal vist omregnes til mit lille institutionskøkken;-)




 

Lige nu nyder jeg billederne og opskrifterne og jeg glæder mig til at prøve nogle af tingene.

God dag til dig.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med du vandt ;O) Det lyder til at være rigtig store portioner den "opererer" med, men al ny inspiration er jo godt. ;O)

    SvarSlet
  2. Tak:-)

    Jeg har været teamleder i en personalekantine i omkring 10 år, før jeg blev ansat som madmor en lille hyggelig vuggestue...
    Så jeg har arbejdet med meget store portioner mange år:-)

    F.eks. Brændende kærlighed af 80 kg kartofler og 15 kg bacon... -Man lugtede af bacon flere dage efter;-)

    Kh
    Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.