onsdag den 4. december 2013

Igen og igen

´Driving Home for Christmas´ af Chris Rea, er Julesangen som jeg hører igen og igen.


Ud over at det er en dejlig sang, er grunden til at det er julesangen, at jeg kørte hjem fra arbejde engang den 24. december til familien, til julemiddagen.

Og så spillede de denne sang og siden, har jeg altid tænkt når jeg hører den: Det var den sang, jeg hørte da jeg kørte sent hjem fra arbejde juleaftensdag.
Jeg bliver helt varm om hjertet og tænker på min familie.

Har du også en julesang, som betyder noget for dig?

2 kommentarer:

  1. Det er også en af mine yndlings-julesange ...! :-)
    Hvis du lytter til DR's RadioSoft, som kører i døgndrift, vil du kunne høre sangen mange gange i løbet af dagen. P.t. er der udelukkende julemusik på kanalen.
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. :-)
    Jeg må da vist lige have fundet julemusikskanalen :-)

    kh
    Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.