fredag den 21. februar 2014

Mums for en buket

En af mine kære kollegaer går på efterløn og her til morgen havde hun lagt en gave i vores taskeskab.

I mit skab var der det sødeste kort med en hilsen, en lille blomst ´Brændende kærlig´ og  så denne buket.


En lækker buket til weekenden :-)

Jeg håber, at min kære kollega må nyde sit otium sammen med sin mand. Men Gud, hvor kommer jeg til at savne hende. Hun var lyttende og forstående og så viste hun hvor alle tingene er henne, når man nu ikke lige havde styr på det ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Det er jeg sikker på, hun stadig er... altså lyttende og forstående :-D Og jeg er ret sikker på, hun kommer til at savne dig mindst lige så meget.
    Man bliver så tit "glemt", når man holder med at komme steder... Så husk på, hvor glad du blev for "afskedsgaven"
    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Tak for de trøstende ord.... Men jeg kommer til at savne hende... Snøft, snøt.

      Vi snakkede om at lave en seniorklub, sådan at hun kunne komme en gang om måneden og få en kop kaffe og en snak:-)
      Kh
      Hanne

      Slet
  2. LÆKKER buket og hvor er den fint lavet :-)

    SvarSlet
  3. Ja. Den er rigtig fin.... Jeg ved at hun har fået den lavet specielt i Esbjerg. (Hun bor og arbejde i Herning).
    Hun fik lavet en mor-barn buket for et årstid siden, som hun fortalte meget om.... Så jeg næner næsten ikke at spise den ;-)
    Kh
    Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.