søndag den 2. februar 2014

Udelukkende rester

Ja.... Det hedder en af Pias blogge...



Pia arbejder som kantinedame i et skolekøkken og på hendes blog ´Udelukkende rester´er der mulighed for at hente inspiration til aftensmaden eller hvad man lige kan bruge en rest til...

Pia havde en Givaway kørende i december måned og gæt hvem der vandt i anden omgang. Mig.... Så nu glæder jeg mig til at se hvad jeg har vundet....

Kik med og få et par ideer til hvad du lige bruger en rest til...

God søndag aften til jer :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Sødt af dig at blogge om min blog http://udelukkende-rester.blogspot.dk/ :-D Ernæringassistent... ved jeg dog ikke, om jeg vil kalde mig... jeg er jo bare en "lille" kantinedame uden uddannelse, der elsker at lave mad :-D
    Og ja... du vandt!! I øjeblikket ligger jeg underdrejet pga. forkølelse, men når jeg er på højkant igen... er jeg den første i køen på posthuset.
    - Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia

    Det retter jeg så til kantinedame :-)
    Du ønkes en god bedring.... Og det hjælper ikke på en forkølelse at være ernæringsassistent ;-) Jeg er løbet ind i alle de virus jeg er kommer forbi siden midt i december... Jeg glæder mig til foråret, for så må jeg da komme i 6. gear igen.... Hader når jeg ikke har mit fulde overblik...... Og så er jeg hammergod til at blive syg i weekenderne :-((

    KH
    Hanne

    SvarSlet
  3. Hej søde Hanne

    Ventetiden er forbi :-D Jeg var på posthuset i går. Jeg havde i første omgang købt et city-gavekort, men da jeg så din adresse, kunne jeg godt se, det var en anelse dumt :-D Så håber du bliver glad for mit næste valg.

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia
      Tak for gavekortet til Føtex. Det vil jeg bruge næste gang, de har minus 25 % på øko-ting :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.